Lite blandad helg

 
En nyhet i mitt kylskåp.
Jag dricker bara Skånemejeriers mjölk med extra protein. 
Betydligt dyrare men nyttigare och SÅ mycket godare. Dricker alltid 3-4 dl efter jag tränat. 
Men hittade denna på Maxi i torsdags. Yoghurt med extra protein. Mycket krämig och god. Precis som det står ;) Men inget slår Valios vaniljyoghurt, men helt klart värdig och kommer köpas fler gånger.
Perfekt efter träning!
 
Den nakne trummisen laddar för ny säsong ;)
 
I fredags kväll var jag på annan ort :)
Hade en trevlig kväll. Jennica var barnvakt. Fixat allt galant, matat Lukas och nattat båda och myst med Louise. Ja man blir bara så glad. Börjar bli så skönt när fler kan med Lukas. En sån lättnad för mig!
Ett enormt STORT TACK äslakde du ♥
När jag kom hem snackade vi lite sen somnade vi. Hon skulle upp 04.50 för att jobba, men Lukas vaknade till och hade börjat hosta och fick sova mellan oss. Mest hos Jennica. Mys pys!
 
Jag älskar dig
♥♥♥

Igår morse ringde pappa och erbjöd sig att vara barnvakt om jag ville träna! JA TACK!!
Hängde med bror och sis! Härligt med samma intresse!
Ni ser dem i bakgrunden. Helene i rosa shorts och Rikard syns bakifrån
 
Tog ett lagom pass då jag inte kört på länge. Avslutade med att springa i 10 min. 
Kändes riktigt skönt att svettas lite!
 
Jag och pappa lagade middag ihop då mamma jobbade :(
Fläskfilégryta med ris och salald. Ett glas Lasse Stefanz rött till.. Mmmm
En god gryta med bla soltorkade tomater, bacon, västerbottenost, fransk senap och creme bonjour gräslök. Och så massa till. Men såååå gott! 
 
Louise hade sin första övernattningsgäst här i natt. Vi skulle passa Mathilda.
Jätteglada tjejer och det blev film och mys.
Så klart fick Louise feber igår. 38.4. 
Men piggande till med lite ipren.
 
Morfar var lekfarbror och lekte gömme med hela högen när jag räknade ochfixade Lukas mat.
Skratt och glädje hördes i hela huset. 
När Lukas somnat hade tjejrna teater för oss. Så duktiga och de hade gjort upp sen, fikabord m.m 
jag kom in med spispoppade popcorn och de var så söta och duktiga!
 
Ca 22.15 somnade de til slut :) Tjatterfiorna! 
Hur söta som helst!
 
Jag blir chokad och rädd när jag vänder mig i sängen och känner att någon tittar på mig i sömnen och tittar och ser tjejrna framför mig. 07.00
Shit vad de skrämdes, utan att göra ett dugg... Haha
Satte på tv:n tilll dom och gick upp för att "vila" lite till. Lukas väckte jag sen vid halv. 
 
Louise är hostig och hes och Lukas hostig idag och deras näsor rinner..
Inte nu igen...
Louise hade 39.1 i morse och Lukas 38.1
jaha, slutade med antibiotikan igår och hinner åka på nytt skit direkt!
 
När Mathilda åkt hem myste mina hjärtan i soffan till BRUM.
Mina söta, fina, små febriga älsklingar!
Den undebaraste bilden jag fått till på länge :)
 
Ja det var denna helgen i ett svep!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0