Labyrint

Båda barnen vilade middag och jag la mig på soffan och playade Emil i Lönneberga.
Astrid Lindgren är den bästa författaren utan tvekan.
Älskar alla hennes filmer, speciellt Emil, Ronja o Bullerbyn. Ja alla är egentligen bra på olika sätt!
 
Nåväl, kvällens tecken var temat, Labyrint
 
 
 
 
Barnen hade lagt ut böcker från gästrummet in i tv-rummet. De fick bara gå på dom och det var olika banor de gick på. Härligt med deras fantasi. Lukas hänger med på allt som Louise gör. Haha! 
 
Jag och Lukas ska bege oss till Lund och träffa kirurgen i morgon strax innan lunch. 
Återbesök efter operationen. 
Dryg väg att köra, men det är bara att bita ihop!
 
Då Louise haft feber blir det inget dagis för hennes del.
Är så T R Ö T T på dagisbacillerna nu..
Mamma och pappa jobbar, men som tur var är Gammlamormor (min mormor) hemma och Louise kunde vara där.
Är så tacksam för all hjälp jag får hela tiden, av ALLA som ställer upp och finns där i vått och torrt!
 
Så nu är det sängen, upp tidigt i morgon för dusch och frukost i lugn och ro innan jag väcker vilddjuren!
 
God natt på er! 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Fiffiga ungar :) hihi

2013-04-11 @ 06:31:07
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0