Härliga måndagkväll!

Slumrade till på soffan innan och jag fick minsann väcka Lukas efter 2 ½ timmes vila. Han var nog slut efter dagis och dels att han varit ute i ca 3 timmar idag.
 
Ända sen jag vaknade i em har jag varit frusen och på myshumör.
Tur jag har två mysisar till barn.. (åtmindstone idag)

Värmde mat från igår så slapp laga middag. Diskade och förberedde allt med kläder, mediciner, fruksot, dagisväskor etc innan 18.00
Till och med barnen hade fått pyjamas på sig och satte sig vid Bollibompa. 
De åt sen kvällsmat och jag läste saga för dom var och en och Louise var himla mys och kelsjuk så eftersom hon var sist med sagan så låg vi och mös länge.
Hon är mer påverkad av allt i vårt liv än man tror. 
Närhet är något hon behöver och längtar efter mycket.
Känns så underbart när man har tiden och energin att lägga det på henne.
 
Det värmer i hjärtat att se sina barn nöjda och glada.
Inget trams och tjiv ikväll.
 
En mycket bra kväll i lugnets tecken.
 
Så nu minsann säger jag God natt i normal tid.. vet inte när det hände sist.
 
Men sömn är viktig och jag behöver det. 
 
I morgon ska barnen på dagis och jag.. Jajjemän, det blir gymmet med sis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0