God dag du underbara dag!

Messade med fina Paulina igår om hon ville passa barnen så jag kunde följa med syster och träna idag.
Det kunde hon, så jag laddade med havregröt med bär och 1 ägg i morse. Stadig frukost, check ;)
 
Mötte upp sis vid 9.45 och hon hade ben och mag pass idag. INTE nådigt, men hon är ju snart bodybuildare.. haha Nej men tränar sjukt mycket och jag är så stolt över henne, min fina fina syster. Tack för att du hjälper mig!
Jag körde en del ben, så jäkla gött, även lite rygg, mage, bröst och biceps.
Ett riktigt bra pass och det kändes så skönt efteråt!
 
Laddar för situps... Tur man "ser" smal ut när man ligger ner :)
 
Nöjd efter dagens pass!
 
På väg hem får jag ett sms av Paue.. 12.05
Han har ätit upp allt med god aptit, bytit bajsblöja och nu sover han gott ;)
 
Jag hade sagt om hon ville och kände för det kunde hon börja på med maten (som jag gjort klar i morse och ställt i kylen)
 
Detta kära ni är LYX på hög nivå för mig. 
Jag blev så glad, att fler och fler kan med honom nu och att vi plockat bort sondningen vid lunch gör det mycket enklare. 
Jenny hade med kommit så det blev stort lunchsällskap idag =)
Älskar att ha folk runtomkring mig.
Blodkorv, rösti och bacon. Mmm så gott och Louise åt som en häst, i vanlig ordning när det serveras blodkorv. 
 
Båda barnen feberfria idag, skönt, men Louise är småhängig emellanåt, men just nu pigga och glada båda två.
 
Nej nu ska det lagas vaniljpannkakor a al Lukas ;) 
 
Trevlig tisdag på er! 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

De underlättar verkligen när fler kan hjälpa än med våra killar. Fram till februari i år så var de bara vi, hans ass o sjukhuset som kunde ha hand om honom. Nu har vi lärt upp min mamma o min äldsta syster också :) De är jätteskönt :) o mamma tycker de är så roligt att äntligen kunna hjälpa till!

Svar: Åh bad skönt.. Ja det är toppen när fler kan hjälpa till. Det har bara vart jag, mamma och dagis som kunnat med honom, men många vänner vill lära sig och det är ju enklare nu än när han var mindre. Kul när de själva vill och tycker det är kul. Himla stor avlastning för oss föräldrar. Man har så mycket på sina axlar ändå!! Härligt att ni med har fler nu som kan :)
Therese

2013-04-11 @ 06:37:01
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0