Discodansande plastsockar

 
Efter att barnen dansat och vi mammor (Jag och Linda) bodypumpat var vi helt slut medans barnen hade väldigt roligt.
Jag menar hur söta får man bli egentligen?! ♥
Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett barns energi, var får de allt ifrån? 
 
Lagom arm nu :) Det syns resultat, då är jag nöjd :)
Hade känningar innan idag efter passet igår men tänkte on ska med ont förgås, så jag på det idag igen.
Meeeen, nu känner jag att jag har rumpa (om nu det inte syns... :/ ) och ben..
Värker in i märgen.. haha
Ska bli kul att stiga (krypa) ur sängen i morgon bitti... Tidigt! 
 
Lukas blir lämnad 06.15 då J ska vidare på jobb och eftersom Lukas inte är på dagis för tillfället så blir det så.
Vi ska till CSK för provtagning så vi ska ju ändå upp vid 06..
jag och Louise hade egentid ikväll.
Körde till skopunkten och inandlade 2 par skor till henne, se vidare till Dans/gym. Vidare hem och åt middag i lugn och ro, vi duschade tillsammans och sen kröp vi ner i pyjamaser i min säng med boken Micke och Molle som Louise valt och mös en bra stund. Kliade henne på ryggen och allt var helt underbart.. 
 
Jag frågade om hon ville sova i min säng inatt bara för att, hon blev överlycklig.
 
Nu ska jag krypa ner till donnan, efter en mycket bra kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0