Fin gåva!

Häromdagen gav jag min älskade vän och även kallad min andra hälft Jenka sin 25 års present, 1 ½ månad för sent.
Men den som väntar på något gott...
Jag har lagt ner många timmar, kvällar, in på natten och pysslat och trixat och det var värt varenda dugg. 
JAG BLEV SÅ NÖJD!
Och hon blev jätteglad, vilket var det absoulut viktigaste.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja ett litet urval av innehållet.
Bilder sen våren 2003 fram till nu.
Något år som jag inte har några bilder på henne/oss.
 
Men kamera och fototokig som jag är och tar kort på det mesta som händer, är det kul att ge bort en sån här present när man nu har så mycket bilder.
Massa minnen samlade i 2 stora album.
 
Jag hade blivit tokglad om jag hade fått något sånt!
 
Nej nu säger jag god natt, jobb i morgon 7-16 och på kvällen blir det bio med fina vänner!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej!!
Det verkar som du har haft lite flyt den sista tiden i livet och det är du o barnen väl värda!!!
Jenka verkar vara en riktigt vän till dig,hoppas att er vänskap varar mycket länge till.
Ha det gott.

Svar: Ja Roger det verkar så, men vågar inte säga det högt....Tack, det värmer att höra! Jenka är en mycket god vän som stöttar mycket och vi har känt varandra i snart 10 år. Det är evig vänskap <3 Kram
Therese

2012-10-01 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0