En kväll i kaloriernas tecken!

Kan man inte äta det så kan man hjälpa till att dela och ösa på pizzasallad på mammas pizza...
 
Sen ville Moster Helene komma och sova här och det blev vi sååå glada för!
Barnen fick höra godnatt saga!!
 
Hon hade kakor med sig, kärleksmums och vit kladdkaka!
Hemleverans av kakor, inte fel alls!
 
Sen forsatte kvällen med godis och film.
Jag bara älskar att Telias videobutik.
Hyra film direkt i tv:n för bara 39 kr.
Så nimt och så bra!
 
Project X
Galet bra och helt sjuk samtidigt.
Snacka om fest.
3.5 av 5 får den i betyg av mig.
Skrattar gör man och man är helt inne i den.
jag menar, jag somnade ju inte (vilket brukar hända)
 
Sen la vi oss vad halv två och är så där lagom trötta och pigga idag...
 
Men hej, soooolen skiner och det är ju en bra början efter ett antal kräkningar och febrig Lukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0