Denna lördagens em-aktivitet

Eftersom barnen nästan tog kål på mig och sig själva så blev det utelek i em.
På med regnkläder m.m och kladda med vatten och geggamojja.
Louise lagar mat till sina fåglar, Elisabeth hette den ena tydligen.
Ja man skrattar inombords.
 
Jag försöker trots väder vara ute varje dag mellan 30-60 min för att man mår bättre av friskluft och man sover bättre.
Dels inbillar jag mig att barnen håller sig friskare, även om detta året innehållit det mesta av sjukdommar, men i alla fall! 
 
 
 
 
 
En tips till er, på barnens mössor.
Maxi för 59 kr.
Finns i många varianter och jag tycker de är superfina och till ett perfekt pris! 
 
nej nu har vi kommit in efter en timme ute och nu ska det lagas lödagsgod middag.
 
Bildbevis kommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0