Zzzzzzzz

 
Det blev mer än 1400 kr i förtjänst (fter att platsen på 150 kr var betald)
Helt fantastiskt!
Ni som har massa saker att sälja så rekommenderar jag KSLS Saker och ting marknad på Södertorg
Mycket mer än jag trodde, en mycket givande dag helt enkelt.
 
Plockade ihop vid 12 tiden för då blåste det riktigt mycket.
Stannade på hemvägen och bjöd mamma och mormor på Rödaleds goda korv med MOS! 
De stackarna fick knappt ihop till insatsen (och de delade plats)
 
Men barnkläder lockade verkligen.
 
Jag var riktigt dödstrött så jag har vilat en halvtimme nu och pappa kom med Chi San, tvi fan vad äckligt men man ska tydligen bli piggare inom en timme. 
Ber till gudarna för det..
 
NU mina vänner, off to work.
 
Lördagsmys till mina kollegor, Budapestrulle till fikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0