Trots till salu

Det var 0.0 som kallast på mäteren i morse, hade ni minusgrader hos er?
 
Idag kan jag med sanna ord säga att det ska bli ENORMT skönt att åka till jobbet.
Det är det i vanliga fall också, men just idag har jag ont i huvudet av allt bråk som försigåtts denna morgon.
Barnen är precis lämnade och jag ska snart köra till jobb. 13-22
Måste lämna dom 11 för de ska äta och jag kan inte lämna dom mitt i vilan så det är ju skönt
 
Lukas är för tillfället mer överaktiv än vanligt.
Han sparkar på Louise, stänger av tv:n för henne, slår henne i huvudet med mina stavar, snor hennes plats, puttar henne, m.m
Han är så elak mot henne och stackars Louise blir så ledsen, det enda hon vill är att få titta på pysselskogen på tv:n.
 
Lukas bus med stort B slänger ut alla sprutorna från paketen som skulle till dagis.. 
Kast med spruta kanske vore en OS gren du kunde ställa upp i ?!
 
Helt inne i pysselskogen! Favoritprogrammet!
 
Så nu, ska jag bege mig mot apoteket och sen vidare mot jobbet som börjar med personalmöte!
 
Ha en trevlig onsdag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0