Törnrosa och vattendjuret

 
STACKARS mamma. Jag skrattade mer än jag gjort på evigheter kan jag säga..
 
Som ni nog har läst och för er som känner min son så är han BOLLtokig.
Badbollar skjuts hej vilt, här hemma sköt han upp den på bordet och välte ett glas som gick i kras.
Här skjuter han rätt på mormor när hon rör ut hans MSUD gel med vatten i en liten burk.
Bollen träffar rätt på den och allt flyger rätt i ansiktet och över hela henne.
Ja jag skrattade så jag knappt kunde få luft, denna unge alltså.
Inte nog med att han gillar bollar, han är träffsäker också!
 

Min törnrosa ♥
Har varit på barnkalas och det tar hårt, så medans hon vilade lite tog vattendjuret ett bad...
 
Han är så go trot sina bus!
Älskar att bada i mormor och morfars badkar!
 
Nu säger jag god natt och tackar för en händelserik helg.
I morgon vankas det jobb igen.
04.50 ringer klockan och jag kommer vara seeeeeg i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0