Söndagsmys

Ja i em begav mig jag och barnen hem till Ann-Louise för lite fika och mys.
Vi bytte paketer sedan vi fyllt år i början av september.
Ja så länge sen är det vi sågs, blir alltför sällan med tiden, tråkigt.
Svårt att träffa alla sina vänner när alla jobbar, har barn, barnen blir sjuka, och alla har ju sina familjer.
 
Men man tar vara på det lilla extra när man väl får tid att ses.
Jag hade hemmagjorda semlebullar med mig så det blev semlefika och lite andra småkakor!
 
Även lite tassimo-cappucino blev det.. Mmmm
 
 
Tittar på barnprogram :)
 
Nejmen sitta normalt, vad betyder det?
 
Det tog tid med Lukas middag men det gick, ringde jobbet i fm att jag var åter i morgon kväll.
Men på vägen hem från Ann-Louise så hann vi inte mer än till Åsum från Gärds Köpinge förrän Lukas börjar hosta en massa och kräker ner hela sig själv och bilstolen också.
Pust.
 
Torka lite och vidare mot McDonalds för inköp av min och Louise kvällsmat. Som vi längtat!
Hem och äta och sen börja tvätta och tvätta; Bilstolsklädsel, Lukas skor, Lukas jacka och senare även alla sängkläderna då han ytterliggare kräkte.
Tvätt får man verkligen ALDRIG för lite av.
 
 
En händelserik dag men mycket oroliga tankar över jobbet i morgon kväll.
Kan jag jobba? Är Lukas bättre? 
Har ju redan varit hemma en hel vecka, hmm tar morgondagen som den kommer.
Vikten kan nog fara och flyga i morgon så som jag har ätit denna evckan.
Men har inte kunnat motionerat ordentligt och dels inte vågat springa i helgen då jag har ont i mitt högra knä :(
Vill inte riskera något så tar det lugnt i stället.
 
Nu ska jag med krama kudden och njuta av denna underbar dag som varit en riktig energikälla!
God natt på er! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0