Semeeeeeester och syskonkärlek

Började med att fira min 1 veckas semester med att min finastesysternihelavärlden kom på middag och sen mys.
Det blev kinasnacks, soffmys framför svenska hollywoodfruar bara vi ♥
Så undebart mysigt och vi delade på en stor påse snacks så nu känner man sig sådär lagom skönt uppsvälld ni vet :/ Som om man hade ett tio pack uppblåsta ballonger gömda under tröjan.
Meeen hörrö ni? vad är semester utan att fira?
 
 
Har aningens många planer för alla dessa lediga dagarna, både för mig och massa skoj med barnen. Hoppas hoppas allt blir som jag tänkt, men det blir det väl inte bara för det.
 
Jag avundas min syster såå mycket; så fin, så rolig, så klantig, så tankspridd, så hjälpsam, så underbar, så bra, så snäll, så duktig, så smart fast ändå inte :), vackrast i världen och jag älskar henne mer än ord kan beskriva!
Hon är sig själv och det betyder mycket!
Önskar så jag såg ut som henne!
 
♥♥♥
ÄLSKAR DIG SYSTER, no mather what!
Vi är ganska lika på en hel del ändå, tsss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0