Oh happy day

Ja glad har jag varit minsann hela dagen.
Speciellt ikväll på jobbet fick jag massa glädjeryck.
En bra kväll på jobbet med härliga arbetskamrater.
Ibland blir man bara så glad!
 
Vet inte om jag fick massa endorfiner rusandes i kroppen efter löprundan igår som spelar glädjespratt med mig idag.
Men det är ju bara bra, det är en härlig känsla när man är så där riktigt glad över egentligen ingenting men ändå så mycket. Det kan vända så fort, i alla fall för mig
 
Saknar mina små guldklipmar som sover så gott i sina sängar.
Mormor tog emot dom ikväll. TACK!
 
Ser inte dom mer än en snabbis i morgon bitti innan dagis.
Jobb i morgon igen :) 7-16
04.50 riiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0