Ny energi

Har varit hos våra vänner i Lund hela dagen och haft trevligt, trots host och kräk.
Det känns så skönt att man verkligen känner att det är sant när de vet precis hur man känner. De har gått igenom exakt samma sak som jag gör och vet hur man mår och varför.
Att ha någon som VET, det är speciellt och så skönt.
 
Man känner sig ganska ensam annars.
Det är mycket mer jobb, ansvar, oro och stress än vad som skrivs om här.
Försöker fånga det positiva med dagarna men ibland går det i stöpet.
Jag mår bättre
Jag mår sämre
 
Önskar så jag vore en av alla er andra.
Men nu är det inte så och man måste försöka inse det men det är enormt svårt.
 
En bearbetning som aldrig blir klar känns det som.
 
I alla fall så gick det väldigt smidigt att köra till Lund idag, nästan allt vägarbete var klart, inga köer och nästan inga "grejor" i vägen.
Så det går ju framåt det där arbetet... 
 
Var ute en timme på lekplatsen och hade mysigt, soligt och fint, men kallt.
Alla barnen var så rosiga om kinderna och det såg så härligt och friskt ut.
Det firades med varm chokladmjölk/te sen, Mmm
 
 
 
 
 
 
 
En toppendag med massa nyas tips och ideér de delar med sig och hjälper en att se vad man gör för fel/kan ändra på.
Det är tacksamt då man känner sig som en ekorre i ett hjul, det bara går runt, runt, runt.
Står stilla med allt.
 
Man får alltid massa ny energi med sig hem efter ett besök där!
 
Skulle jobbat i morgon bitti, men vet dock inte då han hostar och kräker mycket.
Inte sjuk för övrigt men behålls inte maten blir det svårt att vara på dagis en dag.
Ser i morgon hur det går med maten så hoppas jag han kan vara på dagis tors och fre.
 
Fryser, brrr..
Kallt är det inne och ännu värre ute, minusgrader, hy
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0