Något positivt denna regniga dag

- 1.6 kg visade vågen från förra veckan.
Tog beslutet häromdagen att säga upp viktväktarna då jag inte räknat och varit inne på länge.
Jag har förstått tänket och lärt mig mycket, men ska försöka själv (utan 390 kr i månaden)
Vill spara pengarna till julklpappar i stället helt enkelt!
 
Nu står jag på en viktminskning på 6.9 kg sedan den 18 Juni.
På 17 veckor, ett snitt på ca 0.4 kg i veckan.
Helt ok för mig, mitt mål var i och för sig 0.5 i veckan men ändå.
 
Vågar nu stolt säga att jag trivs med mig själv!
Inte vägt så lite sen innan jag blev gravid med Louise, dvs 4 år sedan.
Detta känns helt fantastiskt, har lite kvar men är ändå nöjd på ett sätt! 
 
Tror på en sakta viktminskning, då hinner kroppen hänga med i viktnedgången.
Tror man har lättare att gå upp i vikt om man rasar för fort.
Kroppen hinner vänja sig sakta men säkert om man tar det lugnt.
Det har ju trots allt tagit lång tid att samla på sig dessa kilona så man får ju räkna med lite tid att bli av med det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0