Min älskade lilla knas <3

Min tokunge ♥
Gömme är bland det bästa han vet och allra allra bäst är det med morfar med i leken.
Men idag var det med sig själv.. 
Han älskar att busa och gömma sig under min tvättställning.
Jätteroligt tycker ni säkert, men det kan jag tala om att när hela ställningen välter och tvätten inte är torr då är det inte så roligt.
Men idag var det skoj för inga kläder vältes.
Haha.
 
Kan man bli sötare?
 
Jag menar man kan ju inte annat än att älska denna krabat!
Dessa skratt är sånt som gör en varm i själen och som smittar av sig.
Heltokig och busig efter en dag på dagis och övertrött dessutom så går han på helvarv och då vill jag tillägga att han är VILD i vanliga fall, så vi hade en mycket glad, busig och skrattrik kväll på täppan i Arkelstorp!
 
Jag älskar dig så himla mycket, mammas; sötaste, underbaraste, vildaste, busigaste, mysigaste och perfektaste huliganunge ♥
 
Nu har jag jobbat 4 pass och ser fram emot 2 lediga dagar. Underbart vilken känsla.
Någon som är ledig och har tistess i morgon så hör gärna av er, jag ska på äventyr i morgon.. själv som det ser ut nu... NOVA LUND!!! 
 
Nu väntar sängen på mig, konstigt nog är jag inte trött. Borde väl vara det, eller?!
Men sova ska bli skönt i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0