Före och efter...


 
 
 
 
 
Hann aldrig blogga igår då dagen blev lite i form av en skynda-skynda dag!
 
Jag och Jenka tänkte då att vi inte skulle ställa någon klocka i fredags kväll utan vakna när vi vaknar.. (Brukar ändå bli tunt 10 tiden)
TRODDE VI!!!!
Jag flyger upp ur sängen:
-Jenka, hallå, vet du vad klockan är??
-Nej..
-12.00
 
Shit tänkte jag med alla mina ärenden och systemet som stängde 14.00
Raskade på och åt frukost och iväg.
Sen att hitta parkering i denna stad svor jag över x antal gånger..
Dåligt är vad det är... Om man nu väljer att bygga om exakt HELA Kristianstad samtidigt får man banne mig ordna fler p-plaster också.. Grrr
Han till systemet 13.50. Phu, tur det!
 
Sen inhandlades det lite ny outfit
En svart kjol med läder på sidorna och en silvrig tröja från HM (hade 20 % rabattkupong)
Sen nya örhängen från Glitter, kampanj; 10 kr för alla earcuts, ja man tackar ja (sparade 59 kr)
 
Sen solade jag och sen åkte vi hem.
Hann inte inom gymmet som jag tänkt och hade lite presentfix att ordna men hann inte det heller.
Men men, allting slutade ju väl som ni ser :)
 
Jenka färgade håret på mig och sen lite fix med spray och trippla m.m
Blev så bra och jag älskar hårfärgen.
Var rädd jag inte skulle passa i det då jag som oftast har ljusa slingor i
 
TACK för ALL hjälp och sällskap och allt Jennica, du är underbar!
 
Jag kände mig verkligen så fin och stilig.
 
Redo att fira Jenny och sen utgång på 30 +.
Första gången för mig på T-baren och det var skitroligt.
Moget, bra musik, lagom plats, ja allt!
Inge småttingar och fjortisar som springer efter en, det är jag inte ute efter.
Jag vill dansa och ha skoj och DET hade vi verkligen!
 
En toppen kväll som naturligtvis slutade med kebabtallrik med VITLÖK!!
Mmmm :)
 
Drack lagom igår så idag mår jag finemang, dock bara sovit i ca 3 timmar, kan inte sova fast jag försökt hela dagen, men sov man till 12 igår får man ju skylla sig själv.
 
Men jag har 2 dagars ledigt till.
En underbar semeserhelg helt enkelt!
 
Nej nu ska det på 13 års kalas hos min kusin.
Alltid god mat och fika där.
Perfekt så här dagen efter..
 
Hörs kanske senare, om inte barnen tar slut på mig när de kommer hem ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Snygging!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-10-28 @ 15:13:45
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se
Postat av: Helen

Blev ju skitbra.Vi hörs ha det gott.kram

2012-10-28 @ 19:32:24
Postat av: Mia

Du är jättesnygg snäckan! <3 Saknar er!

2012-11-06 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0