Kanske, kanske inte

Efter en kväll på jobbet inkl. 30 min övertid..
så väl hemma (23.00) njöt jag av 2 kalla våfflor med jordgubbsylt som syster hade gjort och bjudit familjen på ikväll. Kul för barnen att hitta på något, synd bara att jag jobbade...
MEN som tur är gillar jag ju kalla våfflor, mmmmm
 
 
Sen blev det impuls-fotbad.
Bara fick en feeling och det var i behov..
Kanske inte halv tolv på natten, men så fick det bli.
Jag ska inte upp såå tidigt i morgon, jobbar kväll i morgon med.
 
Nu ska jag bara slänga in lite mer ved i pannan så vi har det varmt och skönt i huset i morgon bitti, mätaren står nu på bara 3.1 grader ute.
Kanske blir minusgrader i natt, eller kanske inte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0