Kanelbullens dag och powerwalk

Idag är det den underbara, goda kanelbullens dag!
Hur mycket har ni ätit idag? 
Var har dom den godaste kanelbullen? Tips?
 
Jobbet bjöd på stora kanelbullar idag, men jag tog ingen. 
Jag menar jag var ju ute och sprang igår, skulle jag förstöra det med en stor bulle? 
Neeeej nej.
 
Men gott såg det ut kan jag lova.
Innan jag gick hem smakade jag faktiskt en liten strimla. Bara för att liksom.
Såååå goda, tur jag slutade då.
 
Hem och hämta barnen på dagis och direkt hem till syster yster som bjöd på supergod lasagne..
Känslan av att ha jobbat hela dagen och komma och sätta sig till ett dukat bord, ja behöver jag säga mer? 
LYX på hög nivå och det är bara så underbart!
 
 
Louise hade lite mostermys ♥
Så fina flickor jag har!
 
Lukas nöjde sig med att mysa själv. Kröp upp i Helenes säng och skulle mysa.
Ser härligt gott ut!
 
Efter maten blev det kaffe och världens fetaste kanelbulle, Från Zekes.
Stor som ett tefat ju, täcker nästan hela assietten.
Kladdig och god.
Jag och Louise delade då denna kan jag meddela.
Därav att jag inte åt på jobbet för jag anade lite att kanske det blev någon ikväll! 
 
Kändes gott att unnat sig, men på ett sätt lite vemodigt när jag sprang igår.
Men är det kanelbullens dag så ÄR det!
Hem och nattade barnen och frågade Paulina snällt (min lilla Nanny) om hon ville komma en liten runda och det ville hon. Så snällt. Tack ♥
Så det blev en powerwalk på 46 min (5,28 km)
Kändes riktigt skönt och det är så frisk luft ute.
Kommer sova gott i natt.
 
Nej nu på tal om sova så ska jag läsa igenom lite papper inför i morgon bitti, men det gör jag i sängen, i fall jag skulle somna med dom över ansiktet, vilket är ganska troligt.
 
Jobb i morgon 7-16.
Fredagsmys på jobbet och sen håller vi helg!
 
 
PS. Allt hade gått kanon hela dagen fick jag till svar på dagis idag ang. Lukas.
Jag blev så glad att jag nästan sprack.
Ny maträtt och han åt allt och han var världens piggelin när jag hämtade.
Jag ÄLSKAR barnens dagis och de trivs bättre än jag kunnat ana.
Ibland är det bara fööör bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0