Biljett bokad, check!

Har minsann inte haft en endaste stund över till att sitta här idag!
 
Lukas har bajsat gult idag och även kräkt en del.
Infektion i magen skulle jag tro.
Fick inte behålla lunchen så det blev matdropp.
 
Typiskt idag när de skulle till sin pappa.
Jag fick ta en halv VAB dag och vara hemma till fem när han hämtade dom, sen körde jag till jobbet och började 18.00
 
Varit en hemsk dag, stressat som vanligt, kan nog kalla mig för stressmamman!!
Jag diskade innan idag och skar mig ordentligt på äppelklyftaren som inte är alltför vass, men slant ordentligt. Mindre skönt!
 
Saknar familjelivet :(
Någon som väntar på en när man kommer hem med lite tända ljus och mys i soffan!
 
I stället sitter jag här nyduschad med lite glass i min ensamhet.
Mörkt och kusligt är det ute och jag är själv i detta stora hus.
Eldar för fullt i pannan så här är varmt och skönt i morgon bitti.
 
Men vet ni en sak???
 
1 JUNI 2013 ÅKER JAG TILL STOCKHOLM OCH SER KIZZ!!!!

Biljetten är köpt idag!
Fan vad grymt det ska bli, bara att åka till Stockholm är stort för mig och nu se dessa, blir awesome!
Iväg fredag till söndag.
Åker med fina Caroline och Tobias och några till, wiiiii vad kul vi ska ha.
 
 
 
Jag menar, jag har ju trots allt lite gemensamt med Starchild!!
 
Nej hörrö ni som ännu är uppe, nu ska jag sova!
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll/natt ni som är vakna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0