Hektiska fredag!

Ja det är vad det är... eller har varit kanske man ska säga nu!
 
Blev en runda på gymmet med Jenka ikväll, tog en sväng på löpbandet, men kände av lite i knät så det blev bara lite, men bättre än ingenting, visst?
Sen blev det köpemat och vi var hemma och åt vid typ kvart i elva.
Jag skulle sola, hann inte, vi köpte färg på Maxi till mitt hår som vi skulle färgat ikväll, men efter vi ätit somnade stackars Jenka på soffan.
Det blir inte alltid som man tänkt sig....
 
Allt på grund av något så dumt som tiden, varför räcker aldrig tiden till? Eller att tiden alltid måste gå så fort?

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag förstår varför Jennica var trött.
Jag beundra dig lilla vän en stor kram till dig o dina barn.Ha nu en trevlig helg Carola

2012-10-27 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0