Funky Kidz och Invigning

Funky Kidz stod åter på schemat idag!
Fast att vi varit lediga idag så orkade jag minsann inte laga någon ordentlig mat, fast att jag ändå tänkte det igår kväll och i fm. Och det är väl tanken som räknas.. eller?
 
Ja som ni ser så är ju inte middagen något att skryta med direkt, men gott var det och snabbt och enkelt så ibland får det duga!
 
Lite fruktstund efter dansen är viktigt, idag hade vi päronskivor med oss och sen bjöds det på äppel idag så det blev mycket vitaminpåfyllning!
 
Dags att inviga mina nya träningskläder och jacka!
Pappa som passat Lukas medans jag och Louise var iväg stannade efter de somnat och Tack för det älskade pappa så jag kunde ut en runda!
Begav mig ut vid 21-tiden.. Mööörkt.
Botar min mörkräddhet genom att springa med musik i öronen! Det funkar utmärkt!
 
Svettbild men bjuder på det..
Blev uttökad runda, 6,39 km på exakt 41 min.
Inte jättenöjd men efter att inte ha varit ute och ens gått på 2 ½ vecka så får det väl vara godkänt.
Har i dessa veckor dels varit förkyld och är lite än så man är inte helt på G.
 
Så skönt det känns nu efteråt, och Tack Malin för peppningen!! 
 
Fick även ett sms ikväll som gjorde min dag.
Jobbar du i morgon?
Ja, 7-16 varför?
Vill ni ha mat vid 5 halv 6?
 
Jag menar vem vill inte det?
Tack min älskade syster/moster Helene ♥
 
Blev sååå glad att hela kvällen var gjord!
Nu ska jag sova, upp 04.50 och ladda för 2 dagars jobb innan vi håler helg!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0