Föräldramöte

Jag hann precis hemom en kvart och slänga i mig lite mat som mamma och pappa hade lagat. De var så snälla och passade barnen och mamma hämtade dom på dagis i em så jag kunde köra vidare till Nova!
TACK ♥ 
 
Sen 18.30 var det dags för föräldramöte på Louise avd, mycket mysigt och trevligt.
Kaffe och gott fikabröd. tsss...
När jag kom hem strax efter 20.00 sov båda barnen och mamma hade gett Lukas kvällsmat och det var tyst och lugnt.
Det ni, den känslan är helt fantastisk. Att komma hem och allt är så fridfullt.
1 av 2 lediga dagar är avklarade.
1 dag kvar.. ska försöka springa en runda i morgon om jag lyckas hitta barnvakt en stund..
 
På kvällen är det Funky Kidz för Louise, men morgonen börjar med frukostsällskap och frallor!
 
Nu är jag tröttare än jag kännt mig på länge så nu slänger jag in handduken!
God Natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0