Crazy house

Ja sanna dessa ord!
Mamman i detta huset är megatrött efter en kväll med 
rit och pyssel
monster-lek
gömme
dansat loss som galningar
lekt café
bus
och haft en gnutta mys
 
En helt perfekt kväll i mina ögon!
 
Barnen har skrattat och varit glada och man har riktigt sett glädjen i deras ögon över att jag lekt med dom.
Inga måsten och vi bara va, INTE ofta det händer och det är sorligt.
Men vi har njutit hela kvällen av dessa härliga ögonblick och lever ett bra tag på det..
 
I em blev Louise ivägbjuden av moster Sara att följa med på fotbollsmatch i byn så hon har varit ute i princip hela dagen. Hon var så rosig på kinderna när hon kom hem.
Precis som det ska vara, finns inget sötare.
 
Barnen kom inte i säng förrän vid halv tio, tio.
Men vad gör det?
Har man lördagsmys så har man och inga trotsiga eller gnälliga barn har jag sett.
 
Summering:
En underbar dag!
 
Har lite pysselplaner inför morgondagen, hoppas vädret håller uppe så det blir av.
Men allt kan ändras, än så länge är det bara planer som sagt.
Och på tal om väder, är det någon mer än jag som tyckt det varit märkligt väder ute?
Dimmigt i morse och i em/kväll
En liten solglimt på em
Och på fm såg man en stor fullmåne genom molnen med ett märkligt sken.
 
Nåväl, god natt på er och hoppas ni haft en toppenlördag, för det har i alla fall vi haft! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0