Barnvakt, trädplantering och förkylning

Ja,
dagen började med provtagning för Lukas på CSK, misstänker inga höga värden, men ville kolla ändå och ta halsprov och snabbsänka.
Det går ju streptokocker på dagis och peronalen hade sett Lukas fjälla under fötterna.
Så lika bra att kolla upp det.
Halsprovet var negativt och sänkan mindre än 5.
Så det var 2 positiva besked.
Hostar och kräker ännu, mycket slem :(
 
Blir hemma i morgon med så det blir inget jobb för mig denna veckan. 
 
Snälla fina Paulina (min Nanny) som alltid ställer upp och är en toppenbarnvakt var hos Louise under tiden.
 
 
 
Delar stol, så mysigt
 
Puss ♥
 
 
Efter vi kom hem från sjukhuset så ritade/pysslade vi en liten stund.
 
Efter en stund hemma blev jag dödstrött och hon sa till mig att gå och vila så gick hon ut med barnen.
Det var helt undebart!
Sagt och gjort, det blev 1 timme på soffan!
Vaknade och kände mig dunderhängig och yr och ganska förkyld.
Jo men tack för det!
 
Så påhittiga de varit.
Planterat ett fint höstträd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0