Åh det regnar och regnar...

fast himlen inte är blå.... "Lasse Stefanz"
 
Jodå, här har det inte varit uppehåll några längre stunder.
Inte en endatse liten skymt av solen har man fått.
 
Men dagen har inte varit sysslolös för det.
Lukas har haft lite feber hela dagen och medans han sov middag började jag och Louise med en 
 
dåligfantasilunch..
 
Sen kom städrycket.
Vi hade egentid genom att städa tillsammans idag. Hon var så nöjd och duktig, så länge det varade. :)
 
Har lite kvar att städa som jag ska ta tag i nu.
Har precis slängt i mig kvällens middag, blev lite enkelt.
Omelett med soltorkade tomater, fetaost och prickig korv. Ja en salig blandning, men nu har man fyllt på bränsleförådet.
 
Hörs senare, om jag inte råkat städa bort mig själv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0