Underbara känsla!

Ja jag är i ett lyckorus just NU!
Efter vilan idag kan jag säga att helvetet brakade löst och barnen skulle bråka mer än var gränsen går.
Tjiv, trots, bråk, skrik etc...
Helt uppochner vända var dom, alldeles toppade.
 
Men efter maten blev det dusch tillsammans för barnen och sen kvällsmat och nattning.
Lukas la sig först och jag och Louise tog 2 sagor och bara njöt och hade en helt fantastisk sagoläsningsmysbaravitvåstund!
Går knappt att beskriva med ord hur mysigt det var.
Tiden liksom stanande upp och mitt där fanns jag och min älskade flicka.
Glada, fulla med kärlek och mös tillsammans av raderna från 2 fina sagor.
 
Nu är jag också nyduschad och ska krypa ner i sängen som skriker efter mig nu.
 
I morgon laddar vi för fredagsmys och börjar dagen med att Jenny och Thindra kommer på lunch, fika och lek!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det gör jag gärna. Någon dag ska vi väl lyckas hitta :-) hoppas dy får en trevlig helg, kramar

2012-11-09 @ 08:28:32
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0