Middagstipset

Provade ny rätt idag, egenpåhittad!
Ädelostfylld, baconlindad kycklingfilé, rosmarinkryddad klyftpotatis, broccoli och bearnaisesås.
Riktigt gott, men ska prova philadelphia grillad paprika som fyllning nästa gång.
Bjöd fina syster på middag idag efter att hon klippt Lukas!
Mysigt med middagsällskap :)
 
Haft så mycket tid med Louise idag.
Duschat tillsammans
Myst och tittat på en hel film tillsammans
Läst godnatt saga och busats och kittlats
♥♥♥
 
Det har varit en bra dag minsann.
Jag är så glad och nöjd!
 
Lukas har ätit utomordentligt hela dagen och inget kräk (vågar jag säga det)

Han såg dock hängig ut i fm och verkade som han skulle bli så där dunderförkyld, men inget har brutit ut ännu..
Är hemma i morgon med så han blir helt återställd, vågar inte chansa mer denna veckan.
Ska försöka på nytt att lägga mig i tid ikväll. 22.00 blir svårt då jag håller på att elda upp pannan. Men 22.30 i all fall hoppas jag ligga i sängen.
 
I morgon är det återigen denna härliga dag som börjar på F..
 
FREEEEEEDAGSMYS för hela slanten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0