Kusin och nästkusindejt

Dagen började med att sova lite längre än vi skulle.
Huvudvärk och enormt trött.
Ögonon orkade knappt titta... Tuff dag igår, tar på krafterna att börja jobba när man varit hemma i 2 veckor.
Lukas kräkte som vanligt precis när vi skulle åka så vi blev lite sena ovanliget eller? Hmm
 

Barnen hade dejt med deras nästkusiner och jag hade dejt med min kusin och min andra kusins tjej!
Frallefika, gott och trevligt!
 
Lukas är ju sååå rolig att fotografera..
Nästkusin Isabell och Thimmy vet hur man gör i alla fall..
Sötnosarna.
Lukas sover nu efter en fm med bus och lek, Louise tittar på tv och jag ska pyssla lite med mitt projekt..
Ikväll är det Funky Kidz som gäller.
Sen kommer min fina syster på popcornmys ikväll ♥
 
Härliga "lediga" onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken härlig bild :) Tack för idag, det var trevligt! Har tvÄttat gardinen o fläcken Försvann ;)
Kram Ellen

Svar: Tack själv, hur mysigt som helst. Kul att äntligen kunna ses och fik/busa lite!Haha, vad bra att fläcken gick bort... Denna gången kunde inte barnen få skulden i all fall ;) Kram
Therese

2012-11-07 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0