Kalasfrossa

Ja sanna mina ord!
14.00 idag firades min kusin som fyller 5 år i veckan 
18.00 vidare och firade vår kära fina vän som fyllt 4 år.
 
Fest som Louise kallar det för och det är ju lite fest tycker jag när man umgås tillsammans över lite mat och trevligt sällskap. Och god dricka så klart ;)
 
Kalas nummer 1:
 
Först tacos och sen denna goda kalastårtan!
 
 Min stiliga herre på kalas
 
Louise är Leos kusinbarn
Kramkalas
 
 Puss också,
så otroligt söta.
De leker superbra och har alltid gjort. Aldrig bråkat, ett under!
Fina barn ♥
 
Kalas nummer 2:
 
 
Fina vänner bjuder in oss ikväll!

God mat för andra gången ikväll.
Stek i gryta med hela champinjoner och god sås. Ris och sallad till. Och Vin ;)
Rigtigt saftigt och gott.
 
Efterrätt; Vit chokladkräm med bär och riven vit choklad, Mmmmmm vill jag lova!
 
Roligaste bilden från kvällen bjuder jag på!
Tjejligan...
 
Lek :)
 
4 godingar i action
 
Helt klart den BÄSTA bilden från ikväll.
Äkta glädje och så fina barn!
 
Sjunger med Caroline
 
 
21.57, ännu uppe och full fart. 
Grabbarna bus!
 
Nej nu ska jag sova och kommer sova gott efter 3 glas vin, tonvis med mat, godis, chips & dip och trevligt sällskap.
Dessutom i en renbäddad säng.
Finns dock en risk att jag inte vaknar i morgon utan tar mig en skönhettsömn LARGE! 
 
Allt med Lukas har gått fantastiskt bra idag, smakat lite majs, riven ost, tårta, chips och dip och varit mer än nöjd.
Då är mamman i detta hus TOPPENNÖJD!
 
En väldigt lyckad dag och speciellt kväll.
 






 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Härliga bilder! Tack själva för en trevlig kväll ;)Hoppas Lukas ätit lika bra idag ;) Kramar

2012-11-04 @ 22:13:47
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0