Funky Kidz uppvisning och tacomys

 
Min fina loppa som fotbollsspelare.
Fotbollsmedley var deras uppvisningslåt..
Här med moster Helene innan uppvisningen
 
Stolt Louise som dansade sååå bra att det rös långt in i själen.
Jag darrade med videokameran av stolthet.
Man blev så varm i hjärtat över att få se henne.
Sån lycka man känner att få dela såndana här fina minnen och stunder med sitt barn. Det är sånt man minns för evigt. Ingenting i världen är viktigare ♥
 
Efter dansen styrde vi mot Maxi för mjukglass till Louise som utlovades efter dansen.
Lite inhandling också så klart inför kvällens tema: Tacomys
Min duktiga hjälpreda inför tacosmyslördagen med mormor och morfar
 
Åh vad gott detta var.
Längesedan jag åt tacos och riktigt längtade..
 
Riktgit mysig lördag som avslutades tråkigt nog med lite tråkigheter kring familjen.. 
Därav detta inläggets sena tid, förstörde lite av dagens glädje och lycka..
 
Varför kan ingenting bara vara enkelt nångång?
Hade jag sluppit be om hjälp hade jag gjort det, vill inget hellre än att klara mig själv, men vad händer om jag faller djupare än fallet är??
 
Nej nu ska jag sova, får trevligt besök i morgon fm... om jag lyckas vakna i tid :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0