Vilken helg!

I torsdags var det 60 min Crossfit/core,
I fredags löpband, crosstrainer och styrka på gymmet,
I lördags 30 min simning (1000 m)
Riktigt nöjd, idag blev det vilodag. Framsida lår ömmade en del kan jag medge.
Men är riktigt stolt över mig själv och jag känner mig så sund!
Jag har många mål att nå och jag är på god väg!
Var hos underbara vänner igår och tittade på Melodifestivalen. Blev bjudna på kyckling wraps. Supergott!
Jag hade skrattkramp efter den kvällen, underbart när man kan vara sig själv utan att folk ogillar en. Glad, sprallig, trög, barnslig och smått övertrött.... Sån är jag och bjuder på det ;)
Loreen var ju segertippad och helt klart vann hon. Jag gillar den massor och röstade på den, även Dead by Aprils låt, Mystery fick en röst av mig!
Tyckte det var ett bra och starkt startfält i år, den enda riktigt usla låten var Torsten Flincks. Alla andra var bra, mer eller mindre.
Idag var det massage för min del hos en kär vän! Superskönt och det behövdes verkligen!
Även fått många solstrålar mot kinderna denna helg.
Har verkligen laddat batterierna på många sätt denna helgen.
Barnen kom hem och de var såååå saknade och det blev mys, sagoläsning och jag mår som bäst i deras närhet. Att samla nya krafter ger resultat. En gladare, piggare, lugnare och mer tålmodig mamma. Vilket är underbart. Orken tar slut ibland (och det gör det för alla) när man är själv med barnen i 11 dagar 24 timmar om dygnet. Det krävs en paus och sen kommer man på fötter igen!
Idag är det 3 veckor till jag ska börja jobba efter 2 års mammaledighet. Känns skönt men nervöst på ett sätt hur allt ska fungera med dagis och mina kvällar m.m... En dag i taget så löser vi det men ett orosmoment är det allt!
Nu ska denna nöjda mamman krypa till kojs och inta min skönhetssömn.
Älskar mitt liv och mina barn, helt obeskrivligt vad man uppskattar småsaker och man växer som person. Jag är en helt annan Therese än jag var för 1½ år sen, och då till det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0