Svämmar över =)

Idag, ja IDAG har varit den BÄSTA dagen på hela detta året och lite till!!!
Jag svämmar över av lycka och glädje!
Barnen var på dagis mellan 8-14.45.
Första dagen med mellanmål för Lukas. Allt hade gått kanon idag!
Jag blir och är så stolt över Lukas och ÄVEN dagispersonalen! De är otroligt duktiga och jag litar fullt på dom! En stor eloge till dom!
Under tiden körde jag och handlade i stan, hem och bakade proteinlåg- mjölk och äggfri sockerkaka, likaså proteinlåga och mjölkfria chokladbollar inför kvällens Blingoparty! Barnklädesparty, och även lite till vuxna!!
Sen åt jag lunch, diskade och städade av toaletterna.. Snabbt in i duschen och sminkade mig, hämta barnen, hem och äta middag och förbereda fikan.
Allt har bara flutit på idag, utan stress och inga missar. Klara i tid och ja, allt bara klaffade!
Vi var 10 vuxna med mig och 14 barn! I åldrar mellan 1-9 år =)
De hade såååå roligt, inget bråk, skrik eller ovänskap! De lekte såå bra.
Det såldes massor och jag fick mycket rabatt! Den blev en tröja till Lukas, en tunika till Louise och ett par byxor till mig! Lika är bäst ;)
Jag mår som bäst när det är fullt hus och fullt med barn och liv i rörelse! Jag njöt utav bara den!
Fikan idag var hemmagjorda semlor, sockerkaka och chokladbollar. De sistnämna uppskattades av de ALLA, det värmer och gör mig så glad. Ingen ska behöva ta med sig fika hit bara för att de inte kan/tål äta något! Här fixar Therese! Sån är jag!
Jag lovar att det värmer långt in i hjärtat efter denna kvällen, så underbara människor som var här och min fina familj från Lund kom också! Man kan inte må bättre eller bli mer inspirerad än av att träffa dom, Energin flödar just nu!
Jag säger bara EUPHORIA!!!! Jag är verkligen i ett lyckorus just nu!
Mina barn betyder allt och mina vänner också. När man kombinerar det på detta vis är livet minsann fulländat! Jag behöver inget mer. Jag är lycklig, barnen mår bra, vad mer behövs??
JAG ÄLSKAR LIVET!!!!!
Louise la sig strax efter tio.. Är det party så är det =) Vi är lediga i morgon och tar dagen som den kommer!
Efter hon lagt sig städade jag på Lukas rum, plockade ihop alla leksaker som låg överallt i huset, diskade det stora diskberget, torkade av bord och alla ytor, startade tvätt och ja i morgon återstår bara dammsugning och torka golv.
Idag var första gången eller kanske andra nu när jag tänker efter, som jag INTE dammsuger innan ett party, jag kunde ju förutspå resultatet av kvällen..... klet, smulor, saft ÖVERALLT och jag njuter av det.
Vad är bättre än att barnen får busa och röra sig fritt och leva livet och bara ha KUL!!!
Lukas gillade chokladbollarna, första gången han smakade, tyvärr i all yra hanns det inte ta några bilder med det kommer fler gånger... Han gick runt och kladdade med sin boll och små-åt hela tiden. Han var så lycklig och då blir mamman i detta hus LIKA lycklig!
TUSEN TACK ALLA som var här och gjorde denna kvällen magisk. Den minns för evigt!
God natt, i morgon laddas det upp för fredagsmys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0