Solen!

Solen är helt fantastisk! Varje solstråle som når mitt ansikte värmer ända in i själen!
Satt ute på trappan med en kopp kaffe i fm och bara njöt!
Barnen varit på dagis och idag hade det gått super för Lukas.
Har nu slutat med 30 min vilan på fm och det har fungerat bra denna veckan på dagis!
Han har blivit så stor nu min lilla plutt! Pratar så mycket och har en väldigt EGEN vilja lille herren! Får man inte som man vill ska det brytas ihop, men jag bara ler inombords... denna perioden går över. Han är så lik mig så det är inte klokt.
Jag var också envis som liten och blev skitsur om jag inte fick som jag ville.. Ja okej då, kanske sitter kvar en del än ;) haha!
Skulle tydligen komma in snö ikväll, men det hoppas jag verkligen inte, mina snödroppar står så fint och behöver inte gömmas under snö....
Okej att det är aningen tidigt med vår redan i början på mars men lite så här lagom känns skönt och att våren smyger sig sakta men säkert på!
Barnen vilar middag och jag ska diska lite..
Ikväll är det dags för mor och dottermys igen; Funky Kidz. Louise blev så lycklig när jag sa det i morse, hon ÄLSKAR sin dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0