Ridning stod på schemat!

I fredags åkte jag till min vän Ann-Louise för att sova där..
Det blev en ridtur på 45 min i fredgas kväll. Superskönt väder och det var över 1 ½ år sen jag red sist. Åh vad jag hade saknat det. En jättemysig fjording vid namn Oden blev min kamrat =) Vi hade en jättemysig kväll där Karl hade lagat middag till oss och delicious var det verkligen!
Sen duschade vi och hade riktig myskväll. Vi gjorde våfflor och mums vad gott det blev igen!
I lördags morse blev det en tur till stallet igen och då 1 ½ timme ute på A3 området i Åsum. Helt underbar natur och denna tallskogen. Energin flödade och jag kunde inte njuta mer än jag gjorde. Sittandes på hästryggen, solen värmde, det märktes att våren var på ingång då man såg att det började knoppa sig bland buskarna och så klart underbart sällskap! Finns verkligen inget som är härligare än att vara ute i naturen. Inga datorer, inga måsten, ingen stress utan man lever här och nu! Jag vet inte hur många gånger jag sa till Ann-Louise att jag bara älskar detta och njuter till fullo!! En helt fantastisk dag och gårdag!
TACK min vän ♥
Ann-Louise rider
Ann-Louise på Pigge!
Odens man
Jag på Oden
Jag och Ann-Louise på Pigge och Oden
Vi efter ridturen! Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0