Nya dojjor!

I fredags i stan var det dags för mig att införskaffa mig nya skor. Och inte vilka som helst, utan walking/running skor! Har haft ett par walking skor i över 3 år och de har gjort sitt kan man säga!
Hittade på stadium, superfina, att de sen var lila var ju ett STORT +! Dessutom fick man 100 kr i rabbat om man lämnade in sina gamla så det var ju självklart, vad skulle jag med de söndriga och dåliga skorna till.
De var nedsänkta från 1099 till 699 och sen 100 kr rabatt! Så 599 kr, vilket klipp! Nu ska det tränas!
Jag har sprungit i dom gamla men har fått så ont i benhinnorna.
Jag frågade personlen vad man skulle ha. Jag går mycket och oftast, springer enstaka gånger men vill ju kunna om lusten faller på och då utan att få ont.
Hon sa att det bästa är att ha löparskor och gå i dom än att ha tvärtom.
Dessutom var det toppenväder så jag och Jenka firade köpet och vädret med årets första mjukglass!
Glass och skor
Såååå gott med glass! Blev saltlakrits och regnbåge! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0