....

Jaha. Idag var jag minsann inte mycket piggare än igår...
Lukas har haft dropp och nog fasiken ska han kräka under/efter varenda mål....
Kopplade på matdroppet på CSK efter provtagningen och inväntade doktorn. Jag bad om att kolla ketonerna i blodet, kolla öron och hals. Allt var bra, kändes skönt!
Frågade efter en droppställning till låns hemma och det gick bra, självklart skulle vi ha det dägligt hemma sa de!! TUSEN TACK, det underlättade enormt kan jag säga.
Vidare till Maxi för veckohandlig. Egentligen var jag för trött, men mat är ju liksom ett måste..
Nåväl, i kön vid kassorna skulle ju så klart Lukas hosta och kräka rakt ut. Lagom pinsamt med folk bak.. Bara att börja torka, snodde en plastkasse att kasta allt i, och förklarade i kassan att det INTE var maginfluensa, utan pga av hosta!
Lukas har ju dock ändå inte haft jätteroligt med att sitta still i många timmar pga matdropp, men hoppas det snart går över...
Tröttheten höll i sig... fram till halv ett, då kom fina Jenny med ett paket Ballerinafyllda cookies =) Mums vad goda, 3 kakor försvann i min mage som ingenting!!!!!
Sen var jag faktskt piggare.. Sockerkick kanske??? Eller trevligt sällskap? Eller både och!!!!
Skönt var det i alla fall, värt varenda kaka!!!
Ballerina fyllda cookies
Men nu ikväll kände jag att lite frisk luft och rensa tankarna och huvudet behövdes.
När barnen lagt sig strax efter 20.00 så blev det en rejäl powerwalk på 41 min.
Sen 30 sek intervallträning med snabbt step på yttertrappan och sen 30 sek snabba höga knän.
Likadant en gång till av varje!
Sen magträning (putta ben) mamma puttade mina ben när jag låg på rygg. 10 raka och 10 sneda. Älskar den magövningen och kan inte göra den själv, blir inte samma effekt! Tack mamma!
10 upphopp
15 situps
10 armhävningar (på knä)
10 ab slides
8 övningar x 10 med hantlar (biceps, triceps, axlar, bröst)
Kände mig riktigt nöjd faktiskt!
Sen duschen och tittade på Dirty Dancing med mamma. Riktigt mysigt med filmsällskap och film över huvud taget, inte ofta det blir av. Jag bara ÄLSKAR den filmen. Vilken passion.. Jag vill också kunna dansa så bra.
Nu är det god natt, hoppas på en kräkfri natt i natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan min vän!! Hoppas min älskade gudson blir bättre snart!! William har fått mer prickar idag! Han har över hela kroppen och hela ansiktet! Hoppas vi snart kan ses! Vad duktig du är å tränar vännen, jag hade behövt göra detsamma ;) Kram

2012-03-22 @ 12:48:23
Postat av: Therese S

Hej!! Ja det hoppas jag också <3 Hans bajs är alldeles löst och senapsgult. Varit i några dagar nu. Troligen en infektion i magen. Idag har han dock ätit mat både frukost och lunch. Hoppas det håller i sig. Stackars er som aldrig får vara friska =( Jag tränar lite för att få lite ny energi... Hoppas jag blir piggare snart.. Vi får snart ta en promenad ihop =) Massa krya på er! KRAM

2012-03-22 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0