som man säger...

Inget blir som man tänkt!
Och så var också fallet igår kväll. Gick upp och skulle lägga mig, ser att Lukas har kräkt ner sin säng utan att ha vaknat (har aldrig hänt innan) dock bara lite men ändå.
Lägger honom i min säng och innan jag hinner lägga mig har han kräkt ner min kudde och lakan också. Grrr..
Sen kräker han ännu mer men det hinner jag fånga i kräkpåsen. Så jag fick snällt bädda rent och trösta honom så klockan blev över 23 innan jag kunde somna.
Jaja, känner mig ändå relativt pigg idag.

FREDAG som innehåller allt. Lukas har feber, är snorig, Louise är trotsig, barnen bråkar, jag vill dricka mitt kaffe i lugn och ro, massa tvätt och renbäddning och städ står på schemat. Inte städat på... (Vågar inte säga)
Sen ikväll hoppas jag då på lite mys och snälla barn.

Nu ska barnen kläs och sen ska de ut och springa av sig innan jag blir knäpp!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0