Sjung om....

studentens lyckliga dar!
Igår tog syster och nästkusinen studenten och hade ihopslagen fest!
Lyckat till tusen och allt var så underbart.
Pappa var nykter så jag kunde dricka gott till maten =)
Barnen hade superskoj, vi dansade hela långa kvällen. Massa barn, ca 15 st och de lekte så fint och de hade också fest hela kvällen!
Lukas åt bra och mumsade i sig både vindruvor och jordgubbar, lyx för honom =)
Allting flöt på ända från morgonkvisten. Halv tio började morgonen med dusch för barnen, klippa naglar och måla Louise så klart, göra inbakade flätor, dusch för mig, laga Lukas mat och packa med allt till honom, lasta ut i bilen, äta lunch, vila, göra mig i ordning (vilket tog lite tid då jag skulle trippla håret) klä dom fint och fixa mig själv med kläder och smycken.
Klara med ALLT ca halv två och då körde vi mot Milnergymnasiet för att se syster/moster Helene springa ut!
En riktig toppendag helt enkelt.
Bjuder på lite härliga bilder från gårdagen!
Mina söta, älskade, festfina hjärtan!
Syster ♥
Finast!
Syskonskaran och lillprinsessan
Lukas hittar fin bil!
Lukas plats hela kvällen. Hos favoriten Morfar så klart!
Dans med Paulina
Den sötaste och minsta student jag nånsin skådat, men ack så söt!
Matdags för somliga...
Fina tjejer
Breakdance eller?! ;)
Dans är härligt
Gott med läsk
Systrarna ♥
4 generationer (Louise hade inte tid)
Jag och min älskade, fina kusin Vicke
Nu kom godiset fram...
Detta såg härligare ut irl. Louise stod och vickade på rumpan som alla vi andra och hon gungade med. Jag bara njöt av stunden!
Ett litet urval bland 194 bilder =)

En helt fantastisk kväll som man lever på länge!!! Hemma kvart över tolv nöjda och trötta!


Och förresten, kan knappt fatta att det är 8 år sedan man själv stod där och var lycklig över att det äntligen var över... men nu... Ja man längtar allt tillbaka lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0