Långt ifrån fridfullt

Detta må se fridfullt ut men det är långt ifrån vad det är.
Denna dagen önskar jag bara tar slut NU!!!
Inget tålamod; mobilens knappar fungerar inte, hemtelefonens batteri dör hela tiden, Louise trotsar och Lukas vill knappt äta. Feber idag också. Tvätt som behöver torka och då minsann ska det börja regna så vi får ta in den igen. Barnen kommer ut i 15 min, sen öppnar himlen sig, 2 dyngsura barn som inte vill komma in. Lera, vatten och ännu mera tvätt. Lönt att de duschade igårkväll.
Kanske småsaker, men allt gör mig IRRITERAD till tusen.
Han får sova ute i vagnen då typ hela hans säng tvättas från kräk. Det är renbäddat i min säng och nu återstår STÄDA OVANVÅNINGEN, få bort all kräklukt... Tvi

En hel veckas VAB gör fan ta mig knäpp, snälla låt mig får jobba..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0