kurrrrrr

Kurrar i magen och nu är det minsann läggdags.. Man blir både trött och hungrig av allt detta städandet, men fint blir det!
Längtar redan till min gröt i morgon bitti!
Måtte jag somna fort så jag snart kan vakna och äta igen =)
I morgon ska jag nog få lite bättre måltider och ordna upp ProPointsen. Har redan hela morgondagens matschema klart =)
Min fina goding roade sig med nappar medans jag diskade. Vi har haft egentid han och jag idag. Louise åkte vid 09 och kom hem vid 18.
Lång dag och trött var bara förnamnet. De hade gått på stan, badat på Torsebrobadet, ätit på Mcd, ätit glass och godis m.m
Ja helnöjd och det gör mig sååå varm av glädje!

Nej sängen var det ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0