Kalas och lastbilsåkning

Idag kalasades det för moster Helene!
När vi väl kom dit (tog ett tag med en sparkcyklandes Louise, Lukas åkte cykelsadel med mig) så kom morfar precis hem med lastbilen och gissa vem som blev överlycklig!
Lastbilstokiga Lukas. Han fick åka med och parkera den, han rattade och satt i morfars knä. Louise åkte bredvid.
Första roliga händelsen på semestern och det är bara försat dagen, åh vi bara njuter av livet.
2 lyckliga barn av en enkel lasbil. Varför måste man kosta på en massa saker för att barnen ska vara glada, för det är ju trots allt det man vill att de ska vara. Så vad gör det att det är gratis?!
Perfekt för mig och min plånbok! Har ju ett stort släktkalas och ett stundande prinsesskalas framför mig..

Blir en lugn semester för vår del. Mest njuta av livet och nuet.
Åka till åhus och äta glass och kanske bada, en tur till skånes djurpark i slutet av Juli. Mycket njuta hemma med bad och glass såklart! Så hoppas vi på lite dagar fyllda med sol!
Eller vad tycker ni?

I alla fall, Helene bjöd på gofika =)
Även lite almondytårta... Sista njutningen av sånt på lääänge.. berättar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0