För fort!

Något som går alldeles för fort är TIDEN och jag tror många känner igen sig i det. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt. Och det tycker jag minsann inte alltid att man har, men tiden går fort ändå..
Nåväl. Louise har haft lite kalasande ikväll med mormor, morfar och tant Jenka.
Hon blev så glad men var snäppet lite för övertrött idag. Tuff dag i går och jag är också väldans trött idag.
Längtar efter sängen och klockan är 22.15 en klördagkväll.
Men vad gör det, jag tycker ändå det känns som söndag idag. Vilse redan av att ha semester kanske?!
Nyfödd
1 års dagen!
2 års dagen!
3 års dagen!
Firar 4 års dagen!
Ja tiden går fort.
När man ser tillbaka på bilderna så minns man allt som igår. När detta lilla knyte kom till världen och tiden stannade och hon var det finaste som existerade. Nu har jag två sådana!!!
Mitt liv är fulländat med kärlek ♥
Idag blev det Ottos hallonglasstårta till fikat och maränger, det önskade Louise, och det var ju tur att jag hade det hemma då!!!
OTTOS glass är oemotståndlig.

Nej gott folk, klockan slår snart 23 och sängen är ett faktum även ikväll och jag ser verkligen fram emot en skön natts sömn. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0