Äntligen

Kom hem från CSk vid två i em och sen bara byta kläder snabbt och blanda ett matdropp medans Lukas sov i bilen, sen vidare på kalas till min kusin som fyllde 8.

Han kräkte ner min skinnjacka.... någon som har tips hur jag får den ren? Det står 30 grader på tvättrådet, men vet inte om jag vågar det? Någon enkel lösning som tar bort både lukt och fläckar?

Väl hemma strax innan sex....
Sen skulle jag dammsuga ovanvåningen då jag bara hann med att damma, bädda rent och putsa fönster igår innan vi åkte till CSK.

Så jag dammsög medans barnen bråkade och Lukas öppnade balkongdörren ut till verandan 2 gånger (och nej, det är ingen hasp på insidan) och smet ut. Behöver jag säga hur mitt tålamod var och irriterad var bara förnamnet.... Grr. Aldrig att man kan få göra något ifred..

Men i alla fall, till slut blev det dammsugit och torkat golv, till och med trappan ner OCH GUD VILKEN HÄRLIG KÄNSLA!!!

Sen duschade jag av lille kräkis så han var ren och fin i sin renbäddade säng och sover nu supergott i samma ställning som jag la honom och matdroppet tickar på. 38.3 stod tempen på =(
Lite bilder på mitt och Lukas sovrum:
Nu är det disk som väntar på mig... rolig lördagkväll.. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0