Ljuvlig kväll

Trots lite kräk, en sjuk Lukas, ett inställt kalas så har det ändå varit en ganska bra dag idag.
Jag har legat i solen i lite mer än 1 timme
Barnen har haft superskoj med vatten
Solen och sommaren har varit på besök
Jag har bjudit mamma, pappa och lillebror på middag, Enchiladas
Tittat på film med mamma och pappa och bara haft en myskväll.
 
Enormt gott, serverades med en krispig och god sallad och lite nachochips. 
Någon som vet skillnaden mellan tortillachips och nachocips? Mer än formen alltså.. 
I vilket fall, salta och goda är dem! 
Åt dock lite för mycket så nu känns det som jag gått upp allt jag gick ner denna veckan. Ska bli spännande på måndag att se vad vågen visar. Tror dock inte att jag gått ner..kanske står still, men det är ju bra ändå så som man ätit.
 
 
Unnade min 4 bitar choklad ikväll och ett godissnöre.
Det var allt, men gott och jag njöt av det lilla.
 
 
Resultatet av en stund i solen, har inte ont och tur är väl det. Hoppas det lägger sig till i morgon.
 
Nu säger jag tack och hej för denna dag som till och med övergått till söndag nu.
Planer idag:
Ta itu med tvättberget LARGE
Klippa gräsmattan
Äta middag hos pappa
Lite spänning på kvällen som gör Louise lyckligare än något, men det kära ni, får ni veta i morgon..
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0