Jodå

Jodå, morgonen vaknades upp härligt bra!
Väckte Lukas och gav han lite inhalationer och medicin. Sen lekte vi lite medans det verkade och sen gav jag honom lite yoggi. Gick bra och sen kokte jag gröt och bryggde kaffe och åt min frukost och Lukas sondades under tiden.
Och ja.. Louise sov fortfarande.
Jag gjorde vid Lukas och sen gick han ut och in lite. Sen vaknar Louise vid ca 9.30. Snacka om sovmorgon för lilla sessan.
Sen blev det fart på henne; pencilin, frukost, påklädning m.m och ut till lillebror och då kommer morfar plötsligt gående.
Så då begav jag mig ut på samma runda som igår. 1 timmes powerwalk. Det kändes idag, lite träningsvärk och motvind... haha
 
Lunchen nere och lilleman sover. Louise roar sig på sitt rum och morfar kör in ved.
Nu är det dags för projekt trampa ner sorkhögar och städa de tusen leksaker som ligger utspridda över hela tomten. För nu ska gräset bli klippt.
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0