Hurra hurra!!!

Idag är det den stora dagen för min älskade prins!
Han fyller 2 år och tiden har verkligen sprungit iväg.
Nyss låg du i min famn så oskyldigt och nu är det full fart av bus och lek.
Vad du har gått igenom mycket på dina första 2 år i livet.
Och lika glad är du för det.
JAG ÄLSKAR DIG!!!  
Idag är han pigg och busig. Inte ont av blåsorna och förkylning är inget problem. Han äter själv och lycklig som få över sina ballonger.
Presenter, vad är det? Jag har ju mina ballonger.. Haha!!
 
Frukostbrickan. Louise får ju sälvklart också äta god frukost där uppe. Till henne blev det nutellamacka med silverkulor och ljummen o'boy =)
 
Fina ballonger till födelsedagsgrisen
 
Louise egenköpta och egeninslagna present till lillebror
 
Lite färgglatt!
 
En glad liten skit =)
 
Vad gör man inte?
Ljus i majskrokar, ett mini mariekex och lite honugsmelon. Och sin yoggi så klart!
 
Ljusen blåstes ut utan några bekymmer
 
Paketöppning, oj vad brun man är.. .Härligt!!! 
 
Paket från tant Jenka med såklart!
 
Wow, en bilbana
 
Men roligast var naturligvis ballongerna OCH bus i mammas säng =)
 
En snickarbänk fick han av sin mamma
 
hans presenter
 
Nej nu kom mormor en snabb runda så nu blir det lite jordgubbar och glass =)
 

Kommentarer
Postat av: CarolineL

Så mycket fint ;) Vilken toppen dag killen får ;) Vi ses på onsdag ;) Kramar

2012-07-05 @ 14:53:21
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0