Håhå jaja

Håhå jaja, håhå jaja, vad jag är glad idá!
 
Hej kära vänner.
Har en underbar nyhet att berätta/visa för er.
Kan kanske tyckas löjligt för de flesta, men jag har lärt mig glädjas av småsaker, och dessutom är detta en STOR sak för mig/oss....
 
 
 
 
 
 
LUKAS ÄTER SJÄLV!!!!!
Hurra, jag la fram skeden och han säger: miiin, miiin.
Okej och jag ger honom den. Så klart hjälper jag honom med några skedar, men han äter själv. Han ville, han var intresserad och det gick utomordentligt bra! Firade med lite honumgsmelon till efterätt, det gillar han!
Första gången med riktig mat på 1 vecka, levt på matdropp, yoghurt och vaniljsås. 
Men nu börjar det ordna upp sig. 
 
 
 
Måste då varmt rekommendera dessa fantastisa bestick som gör det mycket enklare för Lukas att äta och få in skeden i munnen utan att allt hamnar utanför. 
Tupperwares barnbestick, 99 kr.
Sååå värda pengarna! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt Lukas!!!! Way to go!!

Svar: Haha, Ja eller hur!!! Tack tack!!
Therese

2012-07-03 @ 18:43:34
Postat av: Caroline L

Hurra hurra!! Så duktig du är killen ;) Massa kramar till er

2012-07-05 @ 00:07:10
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0