Det tar aldrig slut....

Tvättberget har växt under dagen och har därmed utökats till XLARGE! 
Får väl kanske ta mig i kragen och vika ihop lite.
 
Käns lite tomt här just nu.
Louise blev hämtad av Tant Jenka och ska sova där. Hon ringde och frågade och Louise blev jätteglad. Speciellt över att hon skulle sova där själv, utan mamma och utan Lukas. Bara jag och Jenka, sa hon!
Egentid för henne behövs och hon har packat sin väska och bara gått och längtat.
Kanske de skulle åka till stranden i morgon om vädret tillät. Lyckos dom!
 
Hon har bara sovit hos momor o morfar, gammlamormor och moster Helene, så detta är första gången hos någon vän! 
Jag och Lukas ska till CSK för provtagning så det passade perfekt då jag slipper ordna barnvakt för Louise.
 
 
Himlen är otroligt vacker här ikväll! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0